Recensie

Mooie Mazda 3 GT-M

Rated 5,0 out of 5
december 26, 2024

Vorige maand een mooie Mazda gekocht. Alles was goed verzorgd en goed geregeld. Half jaar volledige garantie geeft aan dat verkoper achter zijn product staat. Kleinigheidje met de remmen werd netjes afgehandeld. Zeer tevreden over de gang van zaken!

Arno

Bmw 320

Rated 5,0 out of 5
december 26, 2024

Vandaag een bmw gekocht. Vriendelijke man. Reageert snel. Alles goed kunnen afhandelen. Op 2e kerstdag maakte hij tijd om met mij de auto te bekijken en in te rijden. Zeker een aanrader.

Maurice

Klantvriendelijk en scherp aanbod

Rated 5,0 out of 5
december 6, 2024

Het was een eind rijden maar de moeite waard. Klein bedrijf, persoonlijke benadering, klantvriendelijk, flexibel, eerlijk en goede communicatie.

Erg blij met mijn Ford Focus Wagon. Eerlijke prijs kwaliteit verhouding en netjes afgeleverd.

Bedankt Ruud.

Anouk

Goede service!

Rated 5,0 out of 5
september 14, 2024

Hele vriendelijke redelijke verkoper.

Flexibel in tijd. Een aanrader!

Djamay

Nissan Juke

Rated 5,0 out of 5
augustus 20, 2024

Wat een super bedrijf, klantvriendelijk, open en eerlijk. Geen verkooppraatjes. Niets is teveel en alles netjes geregeld.

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Zeker de moeite waard als je een leuke auto zoekt voor een eerlijke prijs.

Bedankt ????????

Claudia
4,7
Rated 4,7 out of 5
4,7 van de 5 sterren (gebaseerd op 34 reviews)
Uitstekend91%
Heel goed3%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Heel slecht6%