Mooie Mazda 3 GT-M
Vorige maand een mooie Mazda gekocht. Alles was goed verzorgd en goed geregeld. Half jaar volledige garantie geeft aan dat verkoper achter zijn product staat. Kleinigheidje met de remmen werd netjes afgehandeld. Zeer tevreden over de gang van zaken!
Bmw 320
Vandaag een bmw gekocht. Vriendelijke man. Reageert snel. Alles goed kunnen afhandelen. Op 2e kerstdag maakte hij tijd om met mij de auto te bekijken en in te rijden. Zeker een aanrader.
Klantvriendelijk en scherp aanbod
Het was een eind rijden maar de moeite waard. Klein bedrijf, persoonlijke benadering, klantvriendelijk, flexibel, eerlijk en goede communicatie.
Erg blij met mijn Ford Focus Wagon. Eerlijke prijs kwaliteit verhouding en netjes afgeleverd.
Bedankt Ruud.
Goede service!
Hele vriendelijke redelijke verkoper.
Flexibel in tijd. Een aanrader!
Nissan Juke
Wat een super bedrijf, klantvriendelijk, open en eerlijk. Geen verkooppraatjes. Niets is teveel en alles netjes geregeld.
Gemaakte afspraken worden nagekomen. Zeker de moeite waard als je een leuke auto zoekt voor een eerlijke prijs.
Bedankt ????????
